Pravidla hry

DNES OTEVŘENO:
10:00 - 19:00

Poslední novinky z Arény:

Western - nový motiv!

Že je Western za zenitem? Nenechte se mýlit, tento hudební motiv posouvá hru do úplně jiných rovin! Přijďte vyzkoušet!
—  11. 8. 2017

SWAT mód

Tma. Jediný zdroj světla máte ve svých rukou - zbraň! To je nový SWAT mód. Rychlé reflexy a schopnost rozhodovat se během jediné sekundy! Jak obstojíte vy?
—  8. 5. 2017

Nový motiv - Tron Original!

Motiv inspirovaný filmem Tron: Legacy a proložený hudbou od francouzského dua Daft Punk. Dynamický a energický.
—  26. 4. 2017

Otevření nové Arény

Otevřeli jsme! Po důkladných přípravách jsme otevřeli první Laser Arénu v Uherském Hradišti!
—  2. 9. 2016

Jak hrát dobře Laser Game

  • V aréně je tma s dobře nasvětlenými překážkami.
  • Zásah ze zbraně nebolí, protože se jedná pouze o bezpečný laserový paprsek, jehož zásahy snímá vesta, kterou má každý hráč na sobě. Nemusíte se tedy bát žádných modřin nebo nebezpečí.
  • Překážky na sobě nemají žádnou nanesenou barvu, takže si nezašpiníte ani oblečení.
  • Je vhodné s sebou mít tmavé oblečení na převlečení – sportovní, tepláky nebo kraťase. Důležité je, aby bylo tmavé, jinak vás ostatní hráči v aréně velmi snadno objeví.
  • Důležitá a povinná je obuv sportovního charakteru, tedy pohodlná, uzavřená obuv. S nevhodnou obuví nebudete do arény vpuštěni.
  • Máme veškeré potřebné zázemí, před samotnou hrou se můžete převléct v oddělených šatnách s uzamykatelnými skříňkami. Po hře si můžete dát pivko nebo colu.
  • Platba probíhá hotově nebo kartou, po hře.
  • Zaparkovat u nás můžete na městských parkovacích stání přímo u budovy nebo v jejím okolí.

Takže shrnuto a podtrženo:

  • s sebou si vzít na převlečení tmavé oblečení a uzavřenou, pohodlnou obuv
  • cennosti a peněženku si vezměte s sebou na recepci. Tam je můžete uschovat u našich operátorů
  • platba za hru probíhá po hře (hrách)

Pravidla hry Laser Game

  • Hra probíhá 15 minut a každý hráč si volí na začátku hry svoji přezdívku.
  • Cíl hry je závislý na vybraném herním módu, který si vyberete.
  • Hlavním cílem hry je co nejvícekrát střelit protihráče. Za každý zásah získáváte body, hráč (a tým) s největším počtem bodů vyhrává.
  • Laser Game mohou hrát hráči všech věkových skupin.
  • Pokud je některému hráči méně než 15 let, musí mít s sebou zákonného zástupce, protože je třeba při hře dodržovat pokyny obsluhy. Hrály u nás i děti v prvním stupni základní školy. Důležité je, aby každému hráči dobře seděla vesta.
  • I když je naše aréna bezpečná, je v ní tma.
  • Laserový paprsek lidskému zraku nijak neublíží. Používáme bezpečné lasery s certifikací pro zábavní průmysl. Hra je vhodná i pro epileptiky.
  • Doporučený počet hráčů je 6-10, maximálně může hrát 12 hráčů.
  • Po celou dobu hry vaše vesta svítí a nese vaši barvu. Pokud jste zasažení jiným hráčem, na 5 sekund jste mimo hru a vaše vesta přestane svítit. To je ideální čas na přemístění se do jiné části arény!
  • Po 5 sekundách jste jednu sekundu nesmrtelní – můžete střílet, ale nikdo nemůže střelit vás. To z důvodu, kdyby některý hráč neustále pronásledoval jednoho hráče :-). Poté už jste zpět ve hře.

Bodování Laser Game

  • Za každý zásah protivníka dostanete +100 bodů
  • Pokud zasáhne některý hráč vás, ztrácíte -50 bodů
  • V týmovém módu je friendly-fire vypnutý. Nelze tedy zasáhnout týmového kolegu :-)
  • Na konci hry uvidíte kompletní statistiku vaší hry: kolikrát jste koho zasáhli, vaši přesnost a počet výstřelů

Rezervujte si svoji hru